˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 7:0 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ

625082-eb57291e175b38cd3d5af69ad05d1d10-

 

گناه میکنم
توبه میکنم-
توبه میشکنم-
گناه میکنم-
توبه ...
خدایا
از این رفت و برگشت ها خسته ام
کمک کن همیشه فقط بیایم
به سمت تو بیایم
اهدنا الصراط المستقیم

 



نظرات شما عزیزان:

̶̲̅♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅
ساعت13:04---26 دی 1393
بـاب اِسفَـنجـی : مَـن زِشـتَم و بـهـ هیـچ دَردی نِمـیخورَم

پـاتریـک : چِـرا بـِهـ دَرد میـخوری ,

بـاعِـث میشـی بَقِـیـه نِسـبَت بـه خـودشـوטּ حِس بِهـتری داشـته بـاشَـטּ


DUYĞU
ساعت23:36---25 دی 1393
کاش می دانستی
من سکوتم حرف است
حرف هایم حرف است
خنده هایم حرف است
کاش می دانستی
می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم
کاش می دانستی
کاش می فهمیدی
کاش و صد کاش نمی ترسیدی
که مبادا دل من پیش دلت گیر کند
یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند
من کمی زودتر از خیلی دیر
مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد
تو نترس
سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد
کاش می دانستی
چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت
در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست
تازه خواهی فهمید
مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست


DUYĞU
ساعت23:35---25 دی 1393
انقدر با تنهاییم کنار میایم

که او نیز به من شک دارد که تنهایم

وای از ان روزی که تنهایی هم مرا تنها بگذارد


DUYĞU
ساعت23:33---25 دی 1393
سخت است ؛
خیلی سخت !
وقتی بدانی او کجای زندگی توست ،
اما ندانی تو کجای زندگی او هستی !...


̶̲̅♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅
ساعت10:23---25 دی 1393


به چـشـمـهـایـت بگــو
نـگـاهـم نـکـنـنـد
بـگـو وقـتـی خـیـره ات مـی شـوم
سرشـان بـه کـار خـودشـان بـاشـد … !
نـه کـه فـکـر کـنـی خـجـالـت مـی کـشـم هـا
نـه !
حـواسـم نـیـسـت
عـاشـقـت مـی شـوم . . .
منتظرتم بیا وبلاگم


DUYĞU
ساعت21:11---21 دی 1393
بهترین درسها را درزمان سختی آموختم ...
دانستم صبور بودن یک ایمان است و خویشتن داری یک نوع عبادت ،
فهمیدم ناکامی به معنی تاخیر است نه شکست ،
وخندیدن یک نیایش ...
لبت همیشه خندان باد .


parastOoo
ساعت17:51---21 دی 1393
سلام . من پریسام ( وبلاگ همسایه ) این وب جدیدمه خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی.
پاسخ: سلام,حتما


DUYĞU
ساعت17:07---18 دی 1393
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ
ﮐﺎﺵ ﺳﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﮔﻨﺠﻪ ﺍﯼ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ ﻭ ﻗﻔﻞ ﮐﻨﻢ
ﺩﺭ ﺗﺎﺭﻳﮑﯽ ﻳﮏ ﮔﻨﺠﻪ ﺧﺎﻟﯽ ...
ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﻢ
ﺟﺎﯼ ﺳﺮﻡ ﭼﻨﺎﺭﯼ ﺑﮑﺎﺭﻡ
ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﻪ ﺍﺵ ﺁﺭﺍﻡ ﮔﻴﺮﻡ ...


دخترمهر
ساعت14:12---17 دی 1393
حرفت کاملن درسته
به منم سربزن


سردار پیمان
ساعت16:00---15 دی 1393
سلام مطالبت عالین موفق باشین
دیگه عشقا در حد وایبره!

نگرانی نداریم؛ که وای بره...!!!


shah-tahna
ساعت17:07---11 دی 1393
سلام خوبی؟ این من ک میگم کلیک نکنت عالی بود خخخ
وب جالبی داری بازم سرمیزنم...توهم اگه خواستی بهم بسر
مرسی...
پاسخ: سلام.ممنونم


منتظران مهدی
ساعت23:55---10 دی 1393
تــکه ای از پر پــرواز کم است

یــازده بار شــمردیم یکی بــاز کم است

این هــمه آب که جــاریست نه اقیــانوس است

عــرق شــرم زمــین است کــه ســر بــاز کــم است.

آغاز امامت آخرین ذخیره ی الهی,بهار دلها,یوسف زهرا(س) و نهم ربیع الاول

« عـیـد الـزهـرا » بر منتقم گل نرگس، حضرت ولی عصر (عج)

وتمامی محبان و شیفتگان حضرت زهرا (س) تبریک و تهنیت باد.


صادق علی حسینی
ساعت21:21---10 دی 1393
سلام خیلی جالبه نوشته های شما منتظر نوشته های جدید شما هستیم حتما بروز شید
به من هم سری بزن


عشق خاص
ساعت20:19---10 دی 1393
وبلاگ عاشقانه عشق خاص سابق"با سلام به سایت باخته بیا منتظرتم هااا زود بیا باز برام مطالب زیباتو بفرست میتونی در صفحات وِِیژه بفرستی بدون تایید مطلبت بیاد مرسی با مدیا پلیر زیبا با آپدیت روزانه با اهنگ و کد های جدید عکسای زیبا مطالب زیبا

دختر شیشه ای
ساعت14:11---10 دی 1393


می بخشم کسانی را که هرچه خواستند با من ،



با دلم و با احساسم کردند…



و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند



و من امروز به پایان خودم نزدیکم،



پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم



برای کسانی که دلم را شکستند

khoshhal misham biyay


DUYĞU
ساعت13:28---10 دی 1393
من نمیتوانم به ساز همه برقصم

برای همین است همه میگویند آدم بدیست..

مهم منم حرف مردم مال مردم است..!


atefeh
ساعت11:45---10 دی 1393
⇄چند خطے راجب خودم⇆
☜مَـــــــــــــــن...
یه وَقتایــے پروبازی درآوردم•••
یه وَقتایــے بخشیدم•••
یه وَقتایــے عاشق یه بی ارزش شدم✘•••
یه وَقتایــے افتادم•••
یه وَقتایــے توبیداری کابوس دیدم??•••
یه وَقتایــے ضربه خوردم•••
یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم ??•••
حالا باید بگــــــــم
من از تــمــوم اینا درس گرفتم????
حالا خوشحالم که خودمم????
خلاصه بگم باخودت نگو طفلی کسی رو نداره??✘
تنهام چون دیگه به عشق اعتقادي ندارم.
تنهام چون دلم هرزه نيست كه هرشب توي قلب يكي باشه.
تنهام چون يادگرفتم به هركسي اعتمادنكنم.
آره تنهام چون كسي روپيدانكردم كه لياقت داشته باشه صاحب تمام من باشه
آپــ ـــ✘ــم و منتظــ✘ـرتم


ghaZal
ساعت11:42---8 دی 1393
Salam ayzakam
Web khoshmeli dari
Khasi bem besar ag ba tab moafeghi khabar bede


فاطمه
ساعت18:55---7 دی 1393
شیریـــــن ترین ساعت خوابیدن اگه گفتین چه زمانیه؟!؟!؟
زمستون...کنار بخاری...شب امتحــــــــــــــان ^__^


بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:43---7 دی 1393
به سلامتی همه آدمایی که توی دریای مردونگی غرق میشن

ولی از روی پل نامردی رد نمیشن.


DUYĞU
ساعت20:44---6 دی 1393
گفتم ای جنگل پیر
تازگیها چه خبر؟
پوزخندی زد و گفت
هیچ ! کابوس تبر...
گفتم ازچوب درختان بهار،
چه کسان بهره برند؟
گفت آنان که درختند و
به ظاهرتبرند!
گفتم اما،
مگر از جنس خودت نیست تبر!؟
پوزخندی زد و گفت
تازگیها چه خبر


DUYĞU
ساعت20:39---6 دی 1393
خاک بر سر این کلمات .......

اگر تو از میانشان

نفهمی من دلتنگتم ......


DUYĞU
ساعت20:35---6 دی 1393
دردیست بلند کشیده از عمق

فرو رفته تا اوج

نگاه کوتاه!

و بال من خسته ،پای من شکسته...

راستی به کدامین مرهم تو دل بسته ام

من که سالهاست در کفن بی احساسی تو پیچیده ام

بندهای عمر رفته ام را.....


DUYĞU
ساعت20:33---6 دی 1393
دریای شورانگیز چشمان ات چه زیباست
آنجا که باید دل به دریا زد همین جاست
در من طلوع آبی آن چشم روشن
یاد آور صبح خیال انـگیز دریاست
گل کرده باغی از ستاره در نـگاه ات
آنک چراغانی که در چشم تو برپاست
بیهوده می کوشی که راز عاشقی را
از من بپـوشانی که در چشم تو پیداست
ما هر دُوان خاموش خاموشیم ، اما
چشمان ما را در خـموشی گفت و گوهاست


عشق من محمد
ساعت15:15---5 دی 1393
برای لک لکی زیبا آمدم…
اما حیف لالایی شب هایم را جغد ها خواندند …
برای عشق آمدم … اما حیف تنفر را پیش از هر چیز آموختم…
.


عشق من محمد
ساعت15:14---5 دی 1393
یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ، منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟
من دارم نمیرم !
من ندارم میرم !
نه من دارم میرم !!!
.


عشق من محمد
ساعت15:13---5 دی 1393
من فقط عاشق اینم
یه کمم عاشق اووووونم
بعدشم عاشق اون یکی قراره بشم
خب چیه مگه ؟؟؟ تنوع لازمه واسه همه !
.


عشق من محمد
ساعت15:01---5 دی 1393
من همون mf هستم از این به بعد با این اسم میام بهت سر می زنم راستی حالت چطوره خانوم خانوما. مریض که نیستی.مطالب وبلاگت رو چرا عوض نمیکنی نکنه میخوای هرس منو در بیاری؟هان وبلاگت رو تغییر بده دیگه.افرین بچه ی خوب . فاطمه ی عمو ج با چه اسمی میاد اصلا میاد تو وب تو.بهم بگو گلم.منتظرم.

Maedeh M4
ساعت0:26---4 دی 1393
سلام گلم چرا دیگه از والبالیستا آپــ نمیکنی این وب جدیدمه خواستــی بیا مخسی گلم بوس بــآی
پاسخ: سلام.چشم


ســــــــینا
ساعت15:47---29 آذر 1393
خدای من خدایست که اگر سرش فریاد بکشم :

به جای دست رد به سینه ام ، نوازشم می کند و می گوید :

من که میدانم جز من کسی را نداری ...!


ســــــــینا
ساعت15:46---29 آذر 1393
کاش زندگی از آخر به اول بود..
پیر بدنیا می آمدیم..
آنگاه در رخداد یک عشق جوان میشدیم..
سپس کودکی معصوم می شدیم ودر،
نیمه شبی با نوازش های مادر آرام میمردیم...!!!


ســــــــینا
ساعت15:46---29 آذر 1393
به سلامتی هرکی تنهاست

ســــــــینا
ساعت15:45---29 آذر 1393
یاد دارم از دبستان در کتاب ، درس اول صحبت "نان" بود و " آب "

آنچه را در خردسالی خوانده ایم ، همچنان در جستجویش ماند ه ایم.


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت13:41---29 آذر 1393
همه چیز آرام است. . .
دل مــــــــــــــــــــــن استثناست. . .


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت13:37---29 آذر 1393
بعضی"آه" ها را هرچقدر هم که از ته دل بکشی باز هم سینه ات خالی نمیشود امشب سینه ی من پر است از آن" آه"

ghazal
ساعت20:50---28 آذر 1393


بــرگـرد



نـه اینکــهבلم برایــت تـــنـگ شـבه باشـב



نــــه (!)



خنـجــرت جـا مـانـבه است؛



نمــے گـذارב تکیــه بـבهــم ...


atefeh
ساعت19:30---28 آذر 1393
وقتی به یه آهنگی میرسی که
باهاش کلی خاطره داری
مهم نیست کجا باشی
کی پیشت باشه
فقط تویی و اون آهنگ
وخاطراتی که
لحظه به لحظه برات تازه تر میشند...!
لعنت به اون لحظه....
وقتی به یه آهنگی میرسی که
باهاش کلی خاطره داری
مهم نیست کجا باشی
کی پیشت باشه
فقط تویی و اون آهنگ
وخاطراتی که
لحظه به لحظه برات تازه تر میشند...!
لعنت به اون لحظه....


atefeh
ساعت19:29---28 آذر 1393
ﯾـ ـﻪ ﺯﻣـ ـﺎﻧﮯ ﻗﺸـ ـﻨﮕﺘـ ـﺮﯾﻦ ﺍﺗﻔـ ـﺎﻕ ﺍﻓـ ـﺘﺎﺩﻥ ﺍﺳﻤـ ـﺖ ﺭﻭﮮ ﺻﻔـ ـﺤﻪ ﮮ ﮔـ ـﻮﺷﯿﻢ ﺑـ ـﻮﺩ...

لعنتی ﺍﻭﻧـ ـﻢ ﺍﺯﻡ ﮔـ ـﺮﻓﺘـ ـﮯ ....


atefeh
ساعت19:29---28 آذر 1393
لعنت به ساعتهایی که جلو نمیروند
خواب می مانند کار نمـــــی کنند
کـــــــــــــــــــوک نمــــــی شـــــوند
عــــــــــــــقب مـی مــــــــــــــــانند
و از رفتن خسته میشـــــــــــــــوند
این بلاها از وقتی به سر آدم میاد
که منتظر کسی باشــــــــــــی که
دوســـــــــــــــــــــــــ ــــــــــش داری


DUYĞU
ساعت13:53---28 آذر 1393
فروغی چه زیبا میگفت : اگر یاد کسی هستیم این هنـر اوست ، نه هنـر ما ...!
چقـدر زیبـاست کسـی را دوســـت بـداریـم
نـه برای نیــاز ...
نـه از روی اجبــار ...
و نـه از روی تنهایـی ...
فقـط بـرای اینـکه ارزشـش را دارد


DUYĞU
ساعت13:52---28 آذر 1393
در تب و تاب رفتنم....به فکر راهی شدنم....تو ای همیشه همسفر....مرا شناختی تو اگر....
مرا پس از من بنویس......به هرکس از من بنویس....ای هوای هر نفس....هر نفس از من بنویس


DUYĞU
ساعت13:50---28 آذر 1393
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست......که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر.....نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست !!!


DUYĞU
ساعت13:50---28 آذر 1393
گاه آشناترین آشنا
و گاه غریبه تر از غریبه!
در چشمان ما نگاه می کنند و ایرادهای ما را می گویند!
آشفته می شویم و عصبانی...
ولی کاش بدانیم!
آینه ها مهم نیستند...
پیام ها مهم اند...
در گیر و دار دلخوری ها نمانیم!
که گاهی صدای خدا لا به لای کوچه های نگاه بندگانش می‌پیچد!
تا با زبانی از جنس زبان خودمان
آن را بشنویم...
ما هریک برای هم آینه ایم!
و من دیگر از آینه ها دلگیر نیستم...
رفته ام در میان خلوت خویش،
سرهای گران منیت ام را گردن بزنم!
که هر سری الزاما گردنی دارد.


DUYĞU
ساعت13:48---28 آذر 1393
کسی که سراغی ازت نمیگیره دلیلش وقت نداشتنو شلوغ بودنش نیست دلیلش اینکه تو در اولو یتهاش نیستی

DUYĞU
ساعت13:48---28 آذر 1393
خوشی با خوبی فرق دارد؛

به خاطر خوبی ها؛

از خیلی خوشی ها؛

باید گذشت


DUYĞU
ساعت13:47---28 آذر 1393
اونی که براش عادت شدی خودت از زندگیش بیرون برو قبل ازاینکه ترکت کنه

DUYĞU
ساعت13:46---28 آذر 1393
گاهــی گـمـان نمـی كـنی ولـی مـی شــود
گاهــی نمــی شــود ، كــــه نـمـــی شــود
گاهــی هــزار دوره دعـــا بـی اجــابت اسـت
گاهــی نگـفتــه قـرعـه بـه نام تـو می شـود
گاهــی گــدای گــدایـی و بخـت یـار نیسـت
گاهــی تـمـام شــهر گـدای تــو مـی شــود

«دکتر علی شریعتی»


DUYĞU
ساعت13:25---28 آذر 1393

تو می آموزی که بابا نان داد..

من آموختم که چندی پیش بابا جان داد،

تو می آموزی که آن مرد در باران آمد،

من همان کودکی هستم که زیر باران ،

پشت چراغِ قرمز ها مرد شد،

تو " آ " را با کلاهی می آموزی که

زندگی سالهاست بر سرم گذاشت....


DUYĞU
ساعت13:25---28 آذر 1393
خــــــــدای مـــــــــــن........
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم.
تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتـم باز گـشتم،
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم ،
اما…
تـــــو در مـــــن چــــــه دیــــــدی کــه به من وفــــادار مانـدی…؟؟


سینا
ساعت7:53---28 آذر 1393
ﺳﻼﻡ ﺑﻪ " ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻡ ﺩﺳﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ ... ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﺠﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ . "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ‏« ﮔﻮﺵ‏» ﻫﺴﺘﻨﺪ. "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺩﺍﺭﻧﺪ . "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﻨﺪ . "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ ﻣﺮﺗﺐ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ : ‏«ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺎﺷﻪ ‏» ،ﮐﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ. "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ : ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ. ﺟﺎﻧﻢ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﺑﺮﺍﯼ "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. ﻧﯿﻤﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. ﭘﻼﮎ ﻣﻮﻗﺖ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. ﯾﮏ ﺭﻭﺯﻩ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﻣﺪﺍﻡ ﻫﺴﺘﻨﺪ . "ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﺟﻨﺲ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺷﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﺍﺳﺖ ..... ﺳﻼﻡ ﺑﻪ " ﺁﻧﻬﺎ " ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚